Publiczna Szkoła Podstawowa Szemrowicach
http://www.pspszemrowice.pl
Tel/fax:343575355 e-mail:sekretariat@psp-szemrowice.pl
PLAN PRACY SZKOŁY
NA ROK SZKOLNY 2020/2021
Zatwierdzony Uchwałą Rady Pedagogicznej nr 15/2020z dnia 27.08.2020r.
Plan pracy
Publicznej Szkoły Podstawowej w Szemrowicach
na rok szkolny 2020/2021
opracowany został w oparciu o:
Źródła planowania
I Podstawa prawna:
II. Podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2019/2020
Na podstawie art. 60 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 910) ustalam następujące kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2020/2021:
III. Zadania z zakresu nadzoru pedagogicznego dla kuratorów oświaty na rok szkolny 2020/2021
1) w zakresie kontroli:
a) w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych:
- „Zgodność z przepisami prawa funkcjonowania monitoringu wizyjnego w szkołach”;
b) w szkołach ogólnodostępnych i integracyjnych:
- „Zgodność z przepisami prawa organizowania zajęć w grupie do pięciu uczniów lub w formie indywidualnej oraz udzielania uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formie zindywidualizowanej ścieżki kształcenia”;
2) w zakresie ewaluacji:
Ewaluacje problemowe:
a) w przedszkolach, innych formach wychowania przedszkolnego oraz oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych – w zakresie wymagań:
- „Przedszkole współpracuje ze środowiskiem lokalnym na rzecz wzajemnego rozwoju”;
- „Zarządzanie przedszkolem służy jego rozwojowi”;
b) w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych – w zakresie wymagań:
- „Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się”;
- „Uczniowie nabywają wiadomości i umiejętności określone w podstawie programowej”;
3) w zakresie monitorowania:
- „Uwzględnianie zróżnicowanych potrzeb edukacyjnych uczniów w procesie kształcenia”;
- „Wykorzystywanie technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz realizacja zapisów podstawy programowej w zakresie rozwijania kompetencji cyfrowych w przedszkolach”;
- „Kształcenie u uczniów kompetencji kluczowych”.
IV. Wnioski i rekomendacje ewaluacji wewnętrznej z roku szkolnego 2019/2020.
Wnioski i rekomendacje:
Szkoła współpracując ze środowiskiem lokalnym wzbogaca warunki podstawowej działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej szkoły. Niesie to ze sobą wiele pożytku dla rozwoju uczniów. Wzajemna współpraca może przybierać różną postać, od przekazywania sobie informacji, po wspólne organizowanie przedsięwzięć. Może dotyczyć różnej liczby podmiotów w zależności od potrzeb i bogactwa środowiska lokalnego. Rola szkoły nie sprowadza się jedynie do funkcji uczenia dzieci i młodzieży. Szkoła powinna korzystać z zasobów zewnętrznych, aby uczyć aktywności i postaw obywatelskich.
Mocne strony szkoły
* Szkoła, w sposób celowy i zaplanowany współpracuje z instytucjami i organizacjami działającymi w środowisku lokalnym.
* Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym pozytywnie wpływa na ich wzajemny rozwój oraz rozwój uczniów.
* Szkoła wykorzystuje informacje o losach absolwentów i w różnych formach z nimi współpracuje.
* Szkoła systematycznie pozyskuje informacje dotyczące potrzeb środowiska lokalnego i wykorzystuje je do swojej działalności.
* Wspólnie z organizacjami i instytucjami działającymi w środowisku organizuje szereg przedsięwzięć na rzecz tego środowiska oraz służy mu również swoimi zasobami.
* Rodzice współdecydują w sprawach szkoły poprzez swoich przedstawicieli i indywidualnie zgodnie z przepisami obowiązującymi w oświacie.
* W swojej działalności statutowej szkoła ma wytyczone i zaplanowane przedsięwzięcia służące środowisku i uczącej się młodzieży.
* Inicjatywy podejmowane przez szkołę cieszą się bardzo dużą popularnością i są oceniane pozytywnie przez społeczność lokalną i rodziców.
* Uczniowie i nauczyciele chętnie angażują się w różne działania na rzecz społeczności lokalnej.
Słabe strony szkoły
Rekomendacje dotyczą współpracy szkoły ze środowiskiem lokalnym wynikają z podsumowania badań ewaluacyjnych przeprowadzonych wśród nauczycieli, uczniów i przedstawicieli społeczności lokalnej – rodziców, jak również z analizy dotychczasowych działań i obserwacji pracy szkoły. Ich celem jest zapewnienie większej wrażliwości placówki na potrzeby środowiska lokalnego i lepszą współpracę w przyszłości, w większości dotyczącą jednak kontynuacji już podjętych działań.
W przyszłym roku szkolnym należy zwrócić, w dalszym ciągu, szczególną uwagę na:
*Dalsze systematyczne i prawidłowe rozpoznawanie potrzeb środowiska, w którym funkcjonuje szkoła.
*Dbałość o atuty szkoły takie jak: wysoki poziom nauczania, przyjazna atmosfera i poczucie bezpieczeństwa, działania profilaktyczne i wychowawcze.
*Rozwijanie uzdolnień i talentów uczniowskich.
*Zwiększenie oferty zajęć pozalekcyjnych o charakterze sportowym.
*Poprawę zaplecza sportowego szkoły.
*Nawiązywanie kontaktów z instytucjami i organizacjami, które dotychczas nie były otwarte na współpracę ze szkołą.
*Kreowanie postaw uczniów sprzyjających powyższej współpracy.
*Korzystanie z zasobów gminy oraz udostępnianie zasobów własnych na rzecz mieszkańców.
*Współorganizowanie wszelkich wydarzeń dotyczących tradycji, historii, pomocy społecznej oraz sportowych skierowanych do społeczności lokalnej.
*Zapraszanie do szkoły przedstawicieli społeczności lokalnej oraz absolwentów.
*Udział we wszelkich ważnych wydarzeniach oraz podejmowanie działań mających na celu kreowanie dobrego wizerunku szkoły.
*Zwiększenie współpracy z rodzicami i zaangażowanie ich w pracę na rzecz szkoły
*Zachęcanie nauczycieli do publikacji na stronach internetowych oraz w kronice szkoły przedsięwzięć podejmowanych przez nich oraz swoich osiągnięć.
V . Wnioski na podstawie sprawozdania z nadzoru pedagogicznego dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej w Szemrowicach
Prawa dziecka w naszej szkole są przestrzegane. Zapewniamy uczniom bezpieczeństwo w czasie pobytu w szkole. W naszej szkole istnieje zgodność oceniania z zasadami zawartymi w statucie. Istnieje w szkole zgodność realizowanych przez nauczycieli działań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych oraz innej działalności statutowej szkoły z przepisami prawa. Ewaluacja wewnętrzna w roku szkolnym 2019/2020 przebiegła zgodnie z planem. Roczny Plan Wspomagania oraz inne zaplanowane działania zapewniają nauczycielom możliwość ich rozwoju. Nauczyciele są inspirowani do podejmowania innowacji pedagogicznych, w tym roku szkolnym podjęto realizację tego zadania. Prowadzone są dwie innowacje. W szkole prowadzi się planowe obserwacje różnych zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych, których nadrzędnym celem jest podnoszenie jakości pracy każdego nauczyciela, systematyczności oceniania uczniów i poprawności zapisów w dzienniku oraz prób zapisów w dzienniku elektronicznym. Staż na stopień nauczyciela mianowanego i kontraktowanego, w omawianym okresie, przebiegał zgodnie z przyjętym planem. Motywowanie nauczycieli do doskonalenia i rozwoju zawodowego odbywało się poprzez: zbadanie potrzeb szkoleniowych nauczycieli; monitorowanie pracy zespołów; przyznanie dodatków motywacyjnych; przyznanie nagród dyrektora szkoły; podawanie informacji o nowościach pedagogicznych i szkoleniach. Obserwowanie zajęć, kontrola i analiza wykorzystania technologii informacyjnej w realizacji podstawy programowej kształcenia ogólnego w konfrontacji z programami nauczania i zapiskami w dokumentach szkoły była realizowana.W ramach posiadanego budżetu dostosowywano bazę dydaktyczną szkoły. Plan pracy dydaktyczno-wychowawczej i opiekuńczej na II półrocze został zrealizowany. Należy uwzględnić w planowaniu pracy w roku szkolnym 2020/2021 wnioski dyrektora szkoły, wychowawców klasowych, specjalistów w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej, szkolnego organizatora rozwoju edukacji, zespołu ewaluacyjnego.
Kalendarium roku szkolnego realizowano zgodnie z planem, przede wszystkim zgodnie z zaleceniami Ministra Zdrowia i Sanepidu, często forma została zmieniona na zdalną, jednakże z przyczyn niezależnych od szkoły nie udało się zrealizować w całości. Czynności dodatkowe zostały wykonane w sposób należyty z dużą starannością, nauczyciele wykazali się wysokim kunsztem w pracy z dziećmi oraz troską o dobre imię szkoły. Kończąc stwierdza się, że plan pracy szkoły na II półrocze roku szkolnego 2019/2020 w większości został zrealizowany .
1. Motywować uczniów do systematycznej pracy i kontrolować wyniki.
2. Zachęcać rodziców do aktywnej współpracy z wychowawcą i szkołą
3. Angażować rodziców w życie klasy i szkoły.
4. Zachęcać do rozwoju czytelnictwa.
5. Konsekwentnie przypominać o respektowaniu norm społecznych.
6. Zachęcać uczniów do udziału w różnego rodzaju konkursach w celu umożliwienia im prezentacji własnych uzdolnień i zainteresowań
Spis treści zawartych w planie.
I Cele planu
II Priorytety szkoły
III Organizacja pracy szkoły
IV Zadania szkoły
V Zadania nauczycieli
VI Plan pracy w głównych obszarach działalności szkoły
VII Kalendarz roku szkolnego 2019/2020
VIII Harmonogram posiedzeń rady pedagogicznej.
IX Harmonogram zebrań i konsultacji z rodzicami w roku szkolnym.
X Harmonogram uroczystości szkolnych i przedszkolnych.
XI Dodatkowy przydział obowiązków dla nauczycieli.
XII Awans zawodowy
XIII Wykaz działań związanych z bezpieczeństwem i warunkami nauki.
I Cele planu
II Priorytety szkoły
III Organizacja pracy szkoły
oddział przedszkolny w Szemrowice ul. Wiejska 30
a) oddział przedszkolny - 2 grupy
b) klasy - oddziały - 8
c) pomieszczenia do zabawy (oddział przedszkolny ) - 2
d) jadalnia i kuchnia (oddział przedszkolny) - 2
e) plac zabaw - 2
f) gabinet pedagoga - 1
g) gabinet higienistki - 1
Pracownicy PSP Szemrowice.
a) dyplomowanych - 11
b) mianowanych - 5
c) kontraktowych - 6 (w tym 1 niepełnozatrudniony)
c) stażyści - 1
w tym : 21 nauczycieli z wyższym wykształceniem z przygotowaniem pedagogicznym oraz 1 nauczyciel, który ukończył SN i 1 studia pierwszego stopnia
W szkole zatrudnionych jest 5 nauczycieli dochodzących.
W szkole jest 8 oddziałów oraz 2 oddziały przedszkolne-razem 10 oddziałów
Pracownicy obsługi(etaty):
a) woźny - 1,25
b) intendentka - 0,5
c) sekretarz - 0,75
d) sprzątaczki - 1,75
e) kucharki - 1,75
f) palacze - 1,25
g) pomoc do dzieci – 0,5
IV Zadania szkoły
Szkoła realizuje zadania w zakresie nauczania, kształcenia umiejętności i wychowania oraz podejmuje działania opiekuńcze i profilaktyczne odpowiednio do istniejących potrzeb. W szczególności zapewnia uczniom pełen rozwój umysłowy, moralny, emocjonalny i fizyczny w zgodzie z ich potrzebami i możliwościami psycho-fizycznymi, w warunkach poszanowania ich godności osobistej oraz wolności światopoglądowej i wyznaniowej. W realizacji tego zadania szkoła respektuje zasady nauk pedagogicznych, przepisy prawa, a także zobowiązania, wynikające z Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka ONZ, Deklaracji Praw Dziecka ONZ oraz Konwencji o Prawach Dziecka.
V Zadania nauczycieli
VI Plan pracy w głównych obszarach działalności szkoły
Zarządzanie i organizacja szkoły
I. Zapewnienie funkcjonowania szkoły zgodnie z jej statutem i prawem oświatowym.
1. Aktualizowanie prawa wewnątrzszkolnego pod kątem zgodności z obowiązującym stanem prawnym oraz jego popularyzacja.
2. Zapewnienie dostępu do dokumentów wewnątrzszkolnych i prawa oświatowego
3. Tworzenie spójnego programu .
4. Praca w zespołach zadaniowych i przedmiotowych w celu rozwiązywania problemów szkoły i doskonalenia działalności pracy szkoły
5. Sprawowanie wewnętrznego nadzoru pedagogicznego (ewaluacja wewnętrzna prowadzona z udziałem nauczycieli i wykorzystanie wniosków do planowania rozwoju szkoły)
II. Kształtowanie potencjału kadrowego (zasobów kadrowych) pod względem merytorycznym i wychowawczym.
1. Umiejętności i wiedza nauczycieli sprzyjają efektywności pracy dydaktyczno-wychowawczej (udział w doskonaleniu wewnątrzszkolnym i zewnętrznym zgodnie z potrzebami nauczycieli)
2. Stworzenie optymalnych warunków dla rozwoju zawodowego nauczycieli
III. Poprawa warunków lokalowych i wyposażenia szkoły
1. Podejmowanie działań wzbogacających warunki lokalowe i wyposażenie szkoły w celu poprawy warunków realizacji programów nauczania i poszerzania oferty zajęć (remont sanitariatów, wymiana sprzętu, doposażenie pracowni w pomoce dydaktyczne itp.
IV. Pozyskiwanie dodatkowych środków finansowych
1. Wdrażanie projektów związanych z poprawą estetyki otoczenia wokół szkoły.
2. Wynajem pomieszczeń szkolnych.
3. Poszukiwanie sponsorów.
|
Zadania |
Osoba odpowiedzialna |
Termin realizacji |
|
Przydział obowiązków służbowych wszystkim pracownikom |
Dyrektor szkoły |
Do końca sierpnia 2020r. |
|
Opracowanie rocznego planu pracy szkoły |
Dyrektor szkoły |
Do 15 września 2020r. |
|
Modyfikacja programu wychowawczo- profilaktycznego |
Wychowawcy klas IV-VIII |
Do 20 września 2020r. |
|
Przedstawienie Radzie Pedagogicznej wyników i wniosków ze sprawowanego nadzoru w roku szkolnym 2019/2020 |
Dyrektor szkoły |
Do końca sierpnia 2020r. |
|
Wprowadzenie zmian w dokumentach szkolnych i dostosowanie ich do zmian prawa oświatowego: regulaminy, procedury |
Dyrektor szkoły |
Cały rok szkolny |
|
Opracowanie wewnątrzszkolnego planu doskonalenia zawodowego |
Dyrektor szkoły |
Do 15 września 2020r. |
|
Opracowanie planu nadzoru pedagogicznego |
Dyrektor szkoły |
Do 15 września 2020r. |
|
Pełnienie nadzoru pedagogicznego |
Dyrektor szkoły |
Cały rok szkolny |
|
Opracowanie arkusza organizacji pracy szkoły |
Dyrektor szkoły |
Do końca marca 2021r. |
|
Umożliwienie nauczycielem zdobywania kolejnych stopni awansu zawodowego Ocena pracy nauczyciela |
Dyrektor szkoły, opiekunowie stażystów |
Cały rok szkolny |
|
Promocja szkoły w środowisku lokalnym |
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok szkolny |
|
Przeprowadzenie rekrutacji uczniów do klas pierwszych |
Dyrektor szkoły, Komisja rekrutacyjna |
Marzec – kwiecień |
|
Wzmocnienie bezpieczeństwa dzieci |
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok szkolny |
Działalność dydaktyczna szkoły
I. Analiza wyników egzaminu ósmoklasisty
1. Analiza i wykorzystanie wyników egzaminu do pracy dydaktycznej w celu podniesienia wyników nauczania.
2. Udział szkoły w próbnych egzaminach, opracowanie wniosków i ich wdrożenie.
3. Analizy wyników egzaminu dokonywane są z wykorzystaniem różnych metod, np. porównywanie zdawalności i średnich wyników na określonym poziomie w danym roku szkolnym
4. Wdrażanie wniosków z analizy wyników egzaminuprzez poszczególnych nauczycieli celu podniesienia poziomu kształcenia.
II. Nabywanie wiadomości i umiejętności przez uczniów
1. Analiza osiągnięć uczniów, formułowanie i wdrażanie wniosków, stymulacja w celu osiągnięcia wyższych wyników.
2. Motywowanie uczniów do udziału w konkursach przedmiotowych, (np. prezentacja osiągnięć finalistów i laureatów, praca indywidualna z uczniem zdolnym)
3. Indywidualizacja procesu uczenia.
4. Kształcenie umiejętności określania przez ucznia poziomu swojej wiedzy na podstawie wyników oceniania, umiejętności planowania swojego indywidualnego procesu uczenia się.
III. Aktywność uczniów
1. Realizacja zajęć pozalekcyjnych z uwzględnieniem potrzeb zgłaszanych przez uczniów.
2. Przystępowanie do projektów edukacyjnych.
3. Preferowanie aktywizujących metod nauczania.
4. Realizacja inicjatyw i projektów uczniowskich, np. projekty samorządu uczniowskiego, samorządów klasowych, wycieczki szkolne, kiermasze itp.
|
Zadania |
Osoba odpowiedzialna |
Termin realizacji |
|
Wdrażanie i realizacja nowej podstawy programowej |
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok szkolny |
|
Przeprowadzanie sprawdzianów diagnostycznych oraz egzaminów dla uczniów klas ósmych (także próbnego), analiza oraz opracowanie wyników, a także wdrażanie wniosków do realizacji |
Dyrekcja, zespoły przedmiotowe, wychowawca klasy VIII |
Cały rok szkolny |
|
Organizacja pracy zespołów przedmiotowych |
Przewodniczący zespołów |
Cały rok szkolny |
|
Współpraca z psychologiem, pedagogiem, poradniami psychologiczno-pedagogicznymi i rodzicami w celu rozpoznania indywidualnych potrzeb i możliwości uczniów |
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok szkolny |
|
Odkrywanie i rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów przez indywidualizowanie stawianych im zadań oraz przygotowanie do udziału w konkursach wewnątrzszkolnych i pozaszkolnych |
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok szkolny |
|
Organizacja konkursów szkolnych i pozaszkolnych |
Nauczyciele |
Cały rok szkolny |
|
Praca z uczniami mającymi trudności w nauce |
Wszyscy nauczyciele, pedagog |
Cały rok szkolny |
|
Analiza wyników nauczania |
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok szkolny |
|
Kształcenie u uczniów poczucia odpowiedzialności za uzyskane oceny |
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok szkolny |
|
Kontrola właściwego i systematycznego oceniania uczniów przez nauczycieli |
Dyrektor szkoły |
Cały rok szkolny |
|
Obserwacje lekcji |
Dyrektor szkoły |
Według harmonogramu |
|
Kontrola przestrzegania przez nauczycieli obowiązujących zasad oceniania, klasyfikowania i promowania |
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok szkolny |
|
Kształcenia kompetencji kluczowych ze szczególnym naciskiem na kompetencje matematyczne |
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok szkolny |
|
Doradztwo zawodowe w szkole |
Wychowawcy klas VII i VIII, psycholog |
Cały rok szkolny |
|
Planować i organizować działania edukacyjne nie ograniczając roli uczniów w procesie organizowania i przebiegu uczenia się, ponieważ ograniczanie wpływa niekorzystnie na kształtowanie u uczniów twórczej postawy, aktywności i odpowiedzialności za uzyskiwane efekty i własny rozwój. |
Wszyscy nauczyciele
|
Cały rok szkolny
|
|
Opieka logopedyczna |
Logopeda |
Cały rok szkolny |
Działalność wychowawcza szkoły
I. Budowanie pozytywnego klimatu w szkole
1. Budowanie prawidłowych relacji pomiędzy uczniami, nauczycielami, rodzicami (dbałość o przestrzeganie statutu szkoły)
2. Podejmowanie działań służących integracji uczniów, nauczycieli, rodziców i pracowników administracji
3. Kultywowanie tradycji szkolnej (organizowanie i aktywny udział w uroczystościach o charakterze rocznicowym i patriotycznym)
II. Kształtowanie postaw zgodnych z normami społecznymi
1. Umożliwianie uczniom kontaktu z różnymi formami kultury, np. teatr, kino, muzeum.
2. Współdziałanie z instytucjami i organizacjami propagującymi działalność społeczną i charytatywną,
3. Diagnozowanie zachowania uczniów i podejmowanie działań w celu wyeliminowania zagrożeń, ocena ich skuteczności oraz modyfikacje w miarę potrzeb.
III. Zapewnienie wielokierunkowego i wszechstronnego rozwoju ucznia w przyjaznym i bezpiecznym środowisku
1. Zapewnienie uczniom poczucia bezpieczeństwa
2. Zapewnienie uczniom pierwszej pomocy przedmedycznej w nagłych wypadkach
3. Umożliwienie pomocy i wsparcie w rozwiązywaniu problemów uczniów
4. Współpraca z organizacjami i instytucjami wspomagającymi szkołę w działaniach wychowawczych, np. konsultacje z PPP, Komendą Policji
5. Podejmowanie działań wychowawczych wynikających z potrzeb szkoły, ocena ich skuteczności i ewentualna modyfikacja.
6. Profilaktyka uzależnień i ich zwalczanie
7. Propagowanie zdrowego stylu życia, kultury fizycznej i działań proekologicznych (np. realizacja projektów edukacyjnych).
|
Zadania |
Osoba odpowiedzialna |
Termin realizacji |
|
Integracja zespołów klasowych |
Wychowawcy klas |
Wrzesień |
|
Realizowanie programu wychowawczo-profilaktycznego szkoły |
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok szkolny |
|
Wdrażanie nowych, rekomendowanych przez MEN programów profilaktycznych |
Pedagog, wszyscy nauczyciele |
Cały rok szkolny |
|
Diagnozowanie i monitorowanie zachowań uczniów |
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok szkolny |
|
Profilaktyka agresji i przemocy w szkole |
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok szkolny |
|
Wspomaganie rozwoju osobowego uczniów, kreatywności i przedsiębiorczości |
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok szkolny |
|
Promowanie zachowań pozytywnych i bezpiecznych wśród uczniów |
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok szkolny |
|
Organizacja uroczystości patriotycznych, kształtowanie właściwych postaw i wartości |
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok szkolny |
|
Organizacja uroczystości i imprez kulturalnych, artystycznych oraz wycieczek |
Wszyscy nauczyciele |
Cały rok szkolny |
|
Współpraca wychowawców z rodzicami dzieci, z pedagogiem szkolnym, psychologiem, poradnią psychologiczno-pedagogiczną |
Wychowawcy klas |
Cały rok szkolny |
|
Doskonalenie pracy samorządu uczniowskiego |
Opiekun SU |
Cały rok szkolny |
|
Propagowanie zdrowych nawyków żywieniowych oraz zachęcanie uczniów do aktywnego spędzania wolnego czasu |
Wychowawcy klas |
Cały rok szkolny |
|
Edukacja czytelnicza |
Nauczyciel biblioteki, poloniści, wychowawcy klas, świetlicy i wszyscy nauczyciele |
Cały rok szkolny |
|
Wspomaganie działalności wychowawczej rodziców i opiekunów |
Wychowawcy klas |
Cały rok szkolny |
Zadania opiekuńcze szkoły
1. rozpoznawanie sytuacji opiekuńczej szkoły i uczniów,
2. kształtowanie szkoły jako środowiska rozwoju uczniów,
3. stymulowanie rozwoju uczniów,
4. wychowanie opiekuńcze,
5. zabezpieczanie pobytu uczniów w szkole,
6. doradztwo,
7. kierowanie szczególnych przypadków zagrożenia rozwoju do wyspecjalizowanych instytucji opiekuńczych.
|
Zadania |
Osoba odpowiedzialna |
Termin realizacji |
|
Organizacja opieki pedagogicznej |
Wszyscy nauczyciele
|
Cały rok szkolny |
|
Zapewnienie pomocy psychologiczno-pedagogicznej |
Pedagog szkolny, psycholog |
Cały rok szkolny |
|
Stworzenie i prowadzenie gazetki tematycznej psychologa i pedagoga szkolnego |
Pedagog szkolny, psycholog |
Cały rok szkolny |
|
Objecie opieką świetlicy wszystkich dzieci odjezdnych i rodziców pracujących |
Wychowawcy klas, Wychowawcy świetlicy |
Cały rok szkolny |
|
Pomoc przy odrabianiu zadań domowych |
Wychowawcy świetlicy |
Cały rok szkolny |
|
Organizacja opieki wychowawczej uczniom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej |
Wychowawcy klas |
Cały rok szkolny |
|
Zapewnienie obiadów w szkole, |
Dyrektor, kierownik świetlicy |
Cały rok szkolny |
|
|
|
|
|
Akcja ,,Owoce szkole” |
Opiekun akcji |
Cały rok szkolny |
|
Akcja,, Szklanka herbaty” |
kierownik świetlicy |
Cały rok szkolny |
|
Angażowanie rodziców w życie klasy i szkoły |
Wychowawcy klas, nauczyciele i opiekunowie świetlicy |
Cały rok szkolny |
VII Kalendarz roku szkolnego 2020/2021
1 września 2020 r.
Podstawa prawna:
- § 2 ust. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.) oraz § 2 ust. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. poz. 1603 z późn. zm.).
23 - 31 grudnia 2020 r.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432,z późn. zm.) oraz § 3 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowejz dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. poz. 1603 z późn. zm).
18 - 31 stycznia 2021 r. -województwo opolskie
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.) oraz § 3 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowejz dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. poz. 1603 z późn.zm.).
1 kwietnia – 6 kwietnia 2021 r.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 pkt. 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.) oraz § 3 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowejz dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. poz. 1603 z późn. zm.).
Ustali dyrektor Centralnej Komisji Egzaminacyjnej
https://cke.gov.pl/egzamin-osmoklasisty/harmonogram-komunikaty-i-informacje/
Podstawa prawna:
art. 9a ust. 2 pkt 10 lit. a tiret pierwsze ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (j.t. Dz.U. z 2017 r. poz. 2198, z późn. zm.);§ 5 pkt 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r.
w sprawie szczegółowych warunków i sposobu przeprowadzania egzaminu ósmoklasisty (Dz. U. poz. 1512).
25 czerwca 2021 r.
Podstawa prawna:
§ 2 ust. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.) oraz § 2 ust. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. poz. 1603 z póź., zm)
26 czerwca - 31 sierpnia 2021 r.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 pkt. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.) oraz § 3 ust. 1 pkt. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej
z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. poz. 1603 z późn. zm.).
VIII Harmonogram posiedzeń rady pedagogicznej w roku szkolnym 2020/21
Terminarz Rad Pedagogicznych
I. Powitanie zebranych, stwierdzenie prawomocności zebrania
II. Przedstawienie porządku obrad
III. Sprawozdanie dyrektora z pełnionego nadzoru, przedstawienie wniosków z nadzoru pedagogicznego
IV. Organizacja pracy szkoły
▪ Przydział godzin
▪ Przydział stałych i doraźnych prac
▪ Tygodniowy rozkład zajęć
▪ Powołanie zespołów
▪ Ustalenie sposobu wykorzystania wniosków z nadzoru
▪ Opinia w sprawie programów nauczania ogólnego oraz programów wychowania przedszkolnego
▪ Opinia w sprawie dni dodatkowo wolnych od zajęć dydaktycznych
▪ Przyjęcie Szkolnego Zestawu Programów
▪ Omówienie nowych aktów prawnych
▪ Sprawy różne:
- informacje z zebrania dyrektorów
- główne kierunki MEN
- prowadzenie dokumentacji szkolnej
- BHP w klasach
-ubezpieczenie
- podręczniki
Kompetencje Rady
Opinia w sprawie:
• Tygodniowego rozkładu zajęć
• Przydziału stałych prac
• Organizacji pracy szkoły
• Programów wychowania przedszkolnego, programów nauczania ogólnego
• Dni dodatkowo wolnych
I. Powitanie zebranych, stwierdzenie prawomocności zebrania,
II. Przedstawienie porządku obrad
• Kierunki Polityki Oświatowej MEN
• Przedstawienie programu wychowawczo- profilaktycznego szkoły
• Zatwierdzenie Planu Pracy Szkoły oraz Oddziału Przedszkolnego,
•Przedstawienie planu nadzoru pedagogicznego.
• Zatwierdzenie planu WDN
• Propozycje do planu finansowego na rok 2021
• Sprawy różne:
• Dyscyplina pracy
Obowiązki wychowawcy klasowego
• BHP, sposób prowadzenia dokumentacji,
• Dziennik elektroniczny
• Zmiany w prawie oświatowym
Kompetencje Rady
Zatwierdzenie:
• PPS, PRSz. • WDN
Opinia w sprawie:
• Planu finansowego
II. Przedstawienie porządku obrad
▪ Opinia w sprawie ocen z zachowania
▪ Klasyfikacja uczniów, zatwierdzenie wyników klasyfikacji
▪ Realizacja planów pracy
▪ Realizacja projektów
Analiza wyników nauczania i wychowania w I półroczu,
Sprawy różne np. Sprawy bieżące – ferie,
Kompetencje Rady
Zatwierdzenie wyników klasyfikacji – podjęcie uchwały
II. Przedstawienie porządku obrad
2. Sprawozdanie dyrektora z pełnionego nadzoru wnioski z nadzoru pedagogicznego
Kompetencje Rady
Zatwierdzenie wyników klasyfikacji oraz wniosków do realizacji w II półroczu
Arkusz organizacji
Wybór podręczników i programów nauczania na rok szkolny 2021/22
wyniki diagnozy przedszkolnej
Kompetencje Rady
Opinia: arkusz organizacji na kolejny rok szkolny
I. Powitanie zebranych, stwierdzenie prawomocności zebrania,
II. Przedstawienie porządku obrad
▪ Opinia w sprawie ocen z zachowania
▪ Opinia zajęcia dodatkowe
▪ Klasyfikacja i promocja uczniów
▪ Organizacja zakończenia roku ▪
Podręczniki
▪ Sprawy różne / bezpieczeństwo, wakacje, zabezpieczenie mienia/
Kompetencje Rady
Klasyfikacja i promocja uczniów – podjęcie uchwały
I. Powitanie zebranych, stwierdzenie prawomocności zebrania,
II. Przedstawienie porządku obrad
▪ Zatwierdzenie klasyfikacji i promocji
▪ Sprawozdania zespołów przedmiotowych i problemowych
▪ Przedstawienie wyników ewaluacji pracy szkoły
▪ Sprawozdanie z realizacji programów
▪ Ogólne wnioski z nadzoru
▪ Sprawy różne: / dokumentacja, rada organizacyjna, podręczniki/
Kompetencje Rady
• Zatwierdzenie wyników klasyfikacji i promocji
• Przyjęcie wniosków do PPS
IX Harmonogram zebrań i konsultacji z rodzicami w roku szkolnym 2020/21
a) przedstawienie grona pedagogicznego
b) spotkanie z wychowawcami
c) Zebranie Rady Rodziców:
17.11.2020r. - Zebranie ogólne
a) Szkolenie dla Rodziców,,Bezpieczny Internet ”
b) przedstawienie wyników nauczania,
c) przekazanie rodzicom informacji o osiągnięciach uczniów , o zagrożeniach oceną niedostateczną za I półrocze roku szkolnego 2020/2021
5. 14.04.2021r.Spotkania w klasach
a) wywiadówka – spotkanie z wychowawcami klas
b) PedagogizacjaRodziców ,,Role wychowawcze rodziców a potrzeby psychiczne dziecka”
6. 16 .06.2021.Zebranie ogólne
a) omówienie osiągnięć uczniów, rezultatów podjętych działań.
b) bieżąca sytuacja dydaktyczno -wychowawcza w klasach
7. W ciągu roku szkolnego bieżące konsultacje rodziców z wychowawcamiklas, nauczycielami przedmiotów, wychowawcami świetlicy, nauczycielamioddziału przedszkolnego.
Ze względów organizacyjnych pracy szkoły prosimy o wcześniejsze umówienie z nauczycielem godziny konsultacji
Terminy zebrań z rodzicami z powodów organizacyjnych mogą ulec zmianie.
Forma spotkań zdalna lub stacjonarna z zachowaniem reżimu sanitarnego.
Szkolenie dla Rodziców
17.11.2020r. ,,Bezpieczny Internet”- mgr Sara Dyllong
Pedagogizacja Rodziców
14.04.2021r.,,Role wychowawcze rodziców a potrzeby psychiczne dziecka. ” wychowawcy klas we współpracy z Lilianą Waraksa- Kryś lub Sonią Krawczyk
Zajęcia otwarte:
- pedagogizacja zmiana terminu z powodu reżimu sanitarnego
X Harmonogram uroczystości szkolnych i przedszkolnych w roku szkolnym 2020/21.
Harmonogram uroczystości szkolnych rok szkolny 2020/2021
|
Lp. |
Data |
Nazwa uroczystości |
Osoby odpowiedzialne |
|
1 |
01.09.2019 r. |
Rozpoczęcie roku szkolnego2020/2021 |
Dyrektor szkoły |
|
2 |
wrzesień 2020r |
,,Narodowe czytanie” |
mgr M. Cytera |
|
3 |
wrzesień.2020 r. |
Sprzątanie świata |
mgr M. Zakrzewska |
|
4 |
30.09. 2020 r. |
Klasowe obchody Dnia Chłopaka |
wychowawcy klas |
|
5. |
14.10. 2020 r. lub 13.10 .2020r.
|
Ślubowanie klasy Pierwszej Dzień Edukacji Narodowej |
mgr E. Czaja mgr M. Malyska mgr L. Wiendlocha |
|
6. |
Październik 2020r. |
Pasowanie na świetliczaka |
mgr D.Grabinska |
|
7. |
Październik 2020r. |
Dzień Papieski - gazetka szkolna, apel |
mgr. B.Brodacki |
|
8. |
Październik /listopad 2020r. |
Uroczystość Wszystkich Świętych |
wychowawcy klas |
|
9.
|
10.11.2020r.
|
Rocznica Odzyskania Niepodległości Dzień Świętego Marcina |
mgr M. Zakrzewska mgr. B.Brodacki |
|
10. |
20.11.2020r. |
Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka gazetka szkolna, apel |
Psycholog- mgr S.Krawczyk i pedagog szkolny-mgr L.Wiendlocha, |
|
11. |
26.11.2020r. |
Zabawy Andrzejkowe klasy I-III
|
wychowawcy klas I-III |
|
12. |
26.11.2020r. |
Dyskoteka andrzejkowa |
wychowawcy klas IV-VIII |
|
13. |
7.12.2020r. |
Mikołajki szkolne |
Imprezy klasowe lub wyjazdy wychowawcy klas |
|
14. |
grudzień 2020 r. |
Jasełka |
mgr. B.Brodacki p. E. Błach mgr Dorota Grabinska |
|
15. |
styczeń 2021 r. |
Dzień Babci i Dziadka. |
wychowawcy klas |
|
16 |
Luty 2021 r, |
Dyskoteka Walentynowa klasy 4-8
|
Samorząd Uczniowski wychowawcy klas |
|
17.
|
Luty 2021 r.
|
Bal karnawałowy
|
wychowawcy klas I-III |
|
18. |
Luty 2021 r. |
Pasowanie na czytelnika |
mgr M. Zakrzewska |
|
19. |
marzec 2021 r. |
Promocja szkoły- Dzień otarty szkoły dla rodziców dzieci 5,6 letnich |
wychowawcy klas I-III |
|
20. |
8 marzec 2021 r. |
Dzień Kobiet |
wychowawcy klas |
|
21. |
19 marzec2021r. |
Pierwszy Dzień Wiosny |
Samorząd Uczniowski mgr Joanna Wochnik mgr S. Dyllong |
|
22. |
|
rekolekcje wielkopostne |
|
|
23. |
22 kwiecień 2021 r. |
Dzień Ziemi
|
mgrM.Kurc mgrD.Reimann |
|
24 |
30 kwiecień 2021 r. |
Święto Konstytucji 3 Maja |
mgr M. Cytera mgr A.Stych-Borkowska |
|
25 |
1 czerwiec 2021r.
|
Dzień rodzinny w sportowym stylu Zabawy,gry itp.
|
mgr W. Kryś mgr K. Kisielewicz wych. kl. I-III wych. klas IV-VIII wszyscy nauczyciele |
|
26. |
Maj 2021r. |
Dzień Matki i Ojca dla Koła Mniejszości Niemieckiej |
mgr A. Stych-Borkowska |
|
27. |
25.06.2021r. |
Zakończenie roku szkolnego 2020/2021 |
mgr Joanna Wochnik |
KALENDARZ UROCZYSTOŚCI
PSP Szemrowice –oddział przedszkolny
rok szkolny 2020/2021
|
Lp. |
Nazwa uroczystości |
data |
|
1. 2. 3. 4. 5. |
Rozpoczęcie roku przedszkolnego Spotkanie z policjantem Sprzątanie świata Uroczyste powitanie Jesieni (z udziałem rodziców) Dzień chłopaka |
Wrzesień 2020 |
|
6. |
Pasowanie na przedszkolaka (z udziałem rodziców) |
październik 2020 |
|
7. 8. 9. |
Uroczystości św. Marcina Światowy dzień pluszowego misia Andrzejki |
listopad 2020 |
|
10. 11. |
Mikołaj Jasełka |
grudzień 2020 |
|
13. |
Dzień Babci i Dziadka |
styczeń 2021 |
|
14. 15. |
Występy na DNIU SENIORA w DFK Szemrowice Bal karnawałowy |
styczeń/luty 2021
|
|
16.
|
„Święty Walenty rozdaje prezenty -zabawy i konkursy intergracyjne zapobiegające przemocy |
luty 2024
|
|
17. 18. 19. |
Dzień Kobiet Powitanie wiosny Idziemy z życzeniami do stolarzy |
marzec 2021
|
|
20. 21. |
Chodzenie z gaikiem Bierzemy udział w rekolekcjach |
marzec /kwiecień 2021
|
|
22. 23. |
Szukamy zajączka w przedszkolu- czyli Wielkanoc Poezja w przedszkolu z udziałem rodziców |
kwiecień 2021 |
|
24. |
Mini festiwal piosenki przedszkolnej |
maj 2021 |
|
25. 26. |
Dzień Rodziny z udziałem rodziców Wycieczki przedszkolne |
maj/czerwiec 2021 |
|
27. |
Pożegnanie absolwentów- zakończenie roku przedszkolnego z udziałem rodziów |
czerwiec 2021 |
Konkursy ( propozycje) – rok szkolny 2020/2021
|
Data |
Nazwa konkursu |
Odpowiedzialny |
|
Listopad 2020r. |
Przedmiotowy konkurs matematyczny – etap szkolny |
mgrS. Dyllong |
|
marzec/kwiecień 2021 |
Międzynarodowy konkurs matematyczny - Kangur |
mgrS. Dyllong |
|
listopad / grudzień 2020r. |
Konkurs świetlicowy |
mgrD. Grabinska |
|
listopad/ styczeń |
Konkurs przedmiotowy z j. angielskiego – etap szkolny i gminny |
J.Wochnik |
|
listopad/ styczeń |
Konkurs przedmiotowy z biologii– etap szkolny i gminny |
mgrJ.Wochnik |
|
listopad/ styczeń |
Konkurs przedmiotowy j. niemiecki |
mgr A.Stych- Borkowska |
|
luty / marzec |
Konkurs recytatorski w j. niemieckim |
mgrA.Stych- Borkowska |
|
kwiecień |
Konkurs recytatorski z j. polskiego |
mgrM. Cytera |
|
|
Konkurs polonistyczny |
mgrM. Cytera |
|
styczeń/ maj 2021r. |
Konkurs wiedzy o mniejszości niemieckiej. |
mgrK. Kisielewicz |
|
kwiecień/maj |
Konkurs recytatorski |
Koj / Jagieła |
|
maj |
Konkurs piosenki |
p. J.Koj / mgrK.Jagieła |
|
cały rok |
Konkurs w akcji „Zdrowo i sportowo” |
mgrK.Jagieła |
|
cały rok |
Konkursy w oparciu o projekt „ Z kulturą mi do twarzy” |
p. J. Koj |
|
listopad/ grudzień 2020r. |
Konkursy przedmiotowe z historii i geografii. |
mgrM. Zakrzewska |
|
kwiecień/mj2021 |
Konkurs wiedzy o Ziemi Dobrodzieńskiej. |
mgrM. Zakrzewska |
|
kwiecień |
Turniej z Bezpieczeństwa ruchu Drogowego. |
mgrE. Czaja |
|
marzec |
Turniej wiedzy pożarniczej. |
mgrL. Wiendlocha. |
|
|
Konkurs wiedzy religijnej ,,Żak” |
mgr B. Brodacki |
Wyjazdy i wycieczki – rok szkolny 2020/2021
|
Przewidywany termin |
Rodzaj, miejscowość i miejsce |
Osoba odpowiedzialna |
|
Czerwiec |
Klasy I-III wycieczka jednodniowa do Krakowa |
mgrE. Czaja, mgrL. WiendlochamgrM. Malyska |
|
maj |
Klasy IV-VIII Praga/ Skalne Miasto – wycieczka dwudniowa |
mgrJoanna Wochnik |
|
|
Filharmonia Opolska / Częstochowska |
mgrA.Stych- Borkowska |
|
|
Wyjazd na mecz piłkarski do Gliwic lub Zabrza |
mgrW. Kryś mgrK. Kisielewicz |
|
|
Przedszkole Filharmonia Opolska Teatr Lalki i Aktora |
p. J. Koj |
Wyjazdy i wycieczki nie odbywają się do odwołania
XI Dodatkowy przydział obowiązków dla nauczycieli w roku szkolnym 2020/21.
PPRZYDZIAŁ CZYNNOŚCI DODATKOWYCH:
|
Lp. |
Zadania
|
Osoby odpowiedzialne |
|
1. |
Wykonywanie zadań zleconych przez dyrektora związanych z organizacją pracy szkoły |
wszyscy nauczyciele |
|
2. |
Nauczyciel zastępujący dyrektora pod jego nieobecność |
mgr A. Stych-Borkowska |
|
3. |
Nauczyciel koordynujący pracą przedszkola |
p. J. Koj |
|
4. |
Protokolant |
mgr Małgorzata Cytera |
|
5. |
Opracowywanie planu dyżurów |
mgr M. Zakrzewska, mgr M.Kurc mgr D. Grabinska |
|
6. |
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna- zasady, procedury |
mgr Lilianna Wiendlocha, mgr Sonia Krawczyk mgr Lilianna Waraksa-Kryś |
|
7. 8 9
10. |
E-dziennik Strona internetowa i BIP, opieka nad sprzętem komputerowym i technicznym-kserokopiarki, drukarki wykonywanie zdjęć podczas uroczystości szkolnych |
mgr Sara Dyllong mgr Danuta Reimann mgr Kamil Kisielewicz
p. Ewelina Błach, mgr B. Brodacki, mgr Joanna Wochnik |
|
11.
12. |
Realizacja zadań związanych z przygotowaniem uczniów do egzaminu końcowego
Prowadzenie spraw związanych z egzaminem końcowym |
mgr Małgorzata Cytera- lider mgr Małgorzata Zakrzewska mgr Sara Dyllong mgr Danuta Reimann mgr Joanna Wochnik |
|
13. |
Ewaluacja wewnętrzna
|
mgr Maria Kurc- lider mgr Małgorzata Zakrzewska mgr Monika Malyska p. Ewelina Błach mgr Beniamin Brodacki |
|
14. |
Pracownia komputerowa |
mgr Sara Dyllong mgr Danuta Reimann mgr Ewa Czaja |
|
15. |
Pracownia chemiczno-fizyczna |
mgr Maria Kurc |
|
16. |
Konkursy przedmiotowe i inne |
wszyscy nauczyciele |
|
17.
|
Opracowywanie nowych regulaminów do nowych przepisów
|
mgr Ewelina Błach mgr Sara Dyllong mgr Katarzyna Jagieła mgr Sonia Krawczyk mgr Dorota Grabinska mgr Klaudia Ebiś mgr Liliana Waraksa- Kryś mgr Beniamin Brodacki |
|
18.
|
Kronika szkoły
|
wszyscy nauczyciele (nadzór mgr Małgorzata Cytera)- szkoła (nadzór p. Jolanta Koj)- przedszkole |
|
19. |
Gazetka tematyczna, informacje świetlicowe (między piętrami) i stołówka |
mgr Dorota Grabinska |
|
20.
|
Gazetka przy wejściu do szkoły
|
mgr Lilianna Wiendlocha, mgr Sonia Krawczyk |
|
21. |
Gazetka PCK |
mgr Ewa Czaja p. Kornelia Góra |
|
22. |
Gazetka ścienna obok sekretariatu- Samorząd Uczniowski |
mgr Joanna Wochnik |
|
23. |
Gazetka ścienna na1 piętrze- treści religijne i język hiszpański |
mgr Beniamin Brodacki p. Ewelina Błach |
|
24. |
Gazetka ścienna na 2 piętrze- język polski i język niemiecki |
mgr Małgorzata Cytera mgr Klaudia Paprotny mgr Aldona Stych- Borkowska mgr Kamil Kisielewicz |
|
25.
|
Gazetka ścienna na parterze- plastyczna klasy I-III
Gazetka sportowa |
mgr Lilianna Wiendlocha, mgr Monika Malyska mgr Ewa Czaja mgr Waldemar Kryś |
|
26. |
Gazetka ścienna na 1 piętrze- plastyczna klasy IV-VI |
mgr Dorota Krawiec |
|
27. |
Gazetka informacyjna- naprzeciwko wejścia |
p. Gabriela Macha |
|
28. |
Gazetka obok biblioteki |
mgr Małgorzata Zakrzewska |
|
29.
|
Dekoracje na auli do uroczystości szkolnych
|
Nauczyciele odpowiedzialni za uroczystość |
|
30 |
Oprawa muzyczna uroczystości szkolnych |
mgr Aldona Stych- Borkowska |
|
31.
|
Opiekunowie stażu |
p. Jolanta Koj mgr Waldemar Kryś mgr Maria Kurc mgr Małgorzata Cytera mgr Kamil Kisielewicz |
|
32. |
Osoba (pierwszego kontaktu) upoważniona do przekazania Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Oleśnie podstawowych danych uczniów i pracowników PSP Szemrowice z oddziałem przedszkolnym |
mgr Ewa Czaja |
|
33. |
Program ,,Książki naszych marzeń” |
mgr M. Cytera, mgr M. Zakrzewska, mgr Dorota Krawiec |
|
34. |
Akcja „Owoce w szkole” |
mgr M. Zakrzewska, |
|
35. |
Akcje ,,Góra grosza” ,,Bezpieczne wakacje” ,,Herbata w szkole” |
mgr Dorota Grabinska |
|
36
|
„ Nie możesz dać domu? Nakarm” – zbiórka karmy dla zwierząt ze schroniska w Opolu |
mgr Joanna Wochnik
|
|
37. |
Akcja ,,Pomóż i Ty” |
mgr Joanna Wochnik |
|
38. |
Akcja ,,Zamiast kwiatka niosę pomoc” |
mgr Joanna Wochnik |
|
39. |
Akcja ,,Zbieramy nakrętki dla chorych dzieci” |
p. Ewelina Błach |
|
40. |
Akcja ,,Zdrowo i sportowo” |
Mgr Katarzyna Jagieła |
|
1. |
PCK |
mgr Ewa Czaja |
|
2. |
Samorząd Uczniowski |
mgr Joanna Wochnik |
|
3. |
SKO
|
mgr Danuta Reimann /wz mgr Lilianna Wiendlocha |
XII Awans zawodowy w roku szkolnym 2020/21.
1 .mgr Monika Malyska -staż na nauczyciela dyplomowanego
XIII Wykaz działań związanych z bezpieczeństwem i warunkami nauki w roku szkolnym 2020/21.
W szkole opracowano program działań na rzecz poprawy warunków bezpieczeństwa i nauki . Program profilaktyczny. Szkoła bierze udział w akcjach:
- ,,Bezpieczna szkoła” , Szkoła posiada certyfikat „Bezpieczna szkoła”
- ,,Bezpieczne wakacje”
-„Bezpieczny przedszkolak”
-,,Wiarygodna szkoła”
-,,Godziny wychowawcze ze światem”
-,,NUTS3 zakończenie programu
Przedstawiony Radzie Pedagogicznej na posiedzeniu w dniu 27 sierpnia 2020r.
………………………………………………..
(podpis i pieczątka dyrektora)
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Publiczna Szkoła Podstawowa w Szemrowicach